Lugn

Lugn och skön söndag idag. Nora sov ju här efter friends arena invigningen igår kväll. Vi stog i en egen kiosk jag och Nora å sålde program. Duktiga!
 
Idag så åkte jag ut till stallet vid 10 och fixade med Zack, borstade noga, fixade & klippte hans man, svans och hovskägg. Eftersom att Wilma och hennes familj inte skulle komma förens vi 11 och jag hade borstat klart vid halv 11 så hann jag klippa och fixa lite, i brist på annat lixom. Haha.
 
Det var i alla fall jätteroligt att dom kom. Fick träffa Zack och så. Gillar den familjen skarpt, så goa. Vi hämtade ju hem Zack för prick 6 månader sen. Alltså hade inte Wilma träffat Zack på ett halvår. 
 
Ikväll är jag hemma, utan nån kompis. Men jag har ätit middag och ska snart slänga mig i soffan och kolla solsidan. Mys. Och Ben & Jerrys glassen väntar på mig i frysen, så jag måste springa upp och hämta den nu. Haha. 
 
Imorn är det markarbete för Emma, sen myskväll. Hörs imorn, kanske ;) Njuter för fullt av höstlovet så bloggen är inte prio 1!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0