Tyra påväg till London

Sitter just nu och snackar med Tajra♥, och dricker Chaiii. Hon sitter och käkar på flygplatsen just nu, hon ska till London och shoppa i helgen. Dumma unge, jag vill ju också! Kommer sakna mitt mongo men vi kör myskväll på höstlovet när hon kommer hem helt enkelt.
 
Idag hade vi ett stort SO prov i 3 timmar. Skrev nästan 6 A4 så jag ska fanimej ha A för det! Nejmen mitt finger var typ lila för att jag hade sån jävla skrivkramp. Usch och fy. Jag slipper iallafall svenska inlämning och NO prov imorn. Kör det vecka 45 istället.
 
Var ute hos min fina ponny också, han är helt bra i benet. Men vi kommer att vara fortsatt nogranna med stallbandage för att slippa skador och hålla benen varma och rena. 
 
•Red i alla fall nere på stora ridbanan idag. Började att jobba mycket skritt, volter och sidförande. Gjorde samma sak i traven, bara få honom mjuk och lyhörd. Galopperade bara en långsida i varje varv för att jag egentligen bara skulle skritta och trava. Han var superfin och på allerten idag. Trots att han bara har gått på 2 dl havre/ dag i en vecka... Nu när jag rider vanligt så är den höjd igen.
 
Vi hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: Joanna B

Ni är så fina! 😘

Svar: Tack Joanna <3
Mathildes.blogg.se

2012-10-25 @ 22:12:04
URL: http://capirossin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0